Tisdag 11 Maj

Idag var ingen bra shoppingdag alls. Hittade absolut ingenting, det får bli ett nytt försök den här långhelgen som kommer! Då jävlar ska jag hitta fina saker.
Jag undrar om det inte hade varit lättare om man hade varit emo, punkare eller något liknande. Det måste ju vara så otroligt mycket lättare för dem att hitta kläder för det finns ju inte alls lika stort utbud av varken affärer eller kläder i deras stil.
För dem borde det ju räcka att gå till en enda affär och sen är det bra med det.
Istället som för oss stackare utan en speciell uttalad stil som får irra runt hela stan för att försöka hitta något. Eller kanske inte, vad vet jag.



Påvägen hem träffade jag iallafall Ebba (eller modellen som hon gärna kallas),
som lovade att komma hem till mig på glass på onsdag!


Mamma lyckades också hitta shampoo till mig så det var ju alltid något.
Så nu kan förhoppningsvis elektriciteten i mitt hår ta och lugna ner sig lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0