Ben & Jerry's

Jag ska aldrig mer äta glass i hela mitt liv. Just nu mår jag så illa så jag tror jag dör. Lilla Ebba har precis varit hos mig och vi har haft vår glassdejt och kollat på Sex and the city.
Tidigare idag hängde jag med Anna och Emma. Vi var i fältan och hämtade ut Annas nya skinnjacka, tydligen har Anna gått och blivit stormrik som kan unna sig sådan dyra kläder. Ännu tidigare idag hängde jag helt själv på Urban outfitters och hittade en klänning att ha med mig till Oxford! Har haft panik över att jag behöver en ny klänning innan jag åker men nu borde det vara lugnt.



Jag vet väldigt orgiginell, men den hade en fin rygg också.


Ebba hade världens finaste jacka som jag också vill ha!

Och inget av den här glassen finns längre kvar, ööh jag spyr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mycket du hinner med på en dag då! Jobbar inte du?

2010-05-19 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0