Påväg mot Stockholm

På morgonen skulle vi beställa upp frukost på rummet som tyvärr var lite mindre lyckad. I vanliga fall är frukostar det bästa jag vet och särskilt när man är på hotel, men i Tyskland verkar de varken ha någon aning om vad vanlig musli eller vanlig yoghurt är. Muslin var blandad en blandad sörja och liknade mer gröt och yoghurten klumpig. Men men, det var en riktigt stor frukost iallafall.




Påvägen mot färjan stannade vi vid världens tredje största spritaffär!


Jag köpte färdig Mojito och sex små söta rosa roséflaskor


Och utanför stod världens största Päroncider, trevliga minnen


Höjdpunkten på färjan var att det fanns taxfree!


Färdlektyren


Och till sist, när vi kommit över till Sverige sidan börjad magarna kurra och alla var eniga om Mcdonalds. Så jag kommer på den fina idén att jag har ju en Mcdonalds finder i mobilen! Men vilken bluff det var, så här såg det ut när vi satt på självaste Mcdonalds och åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0