Rooadtrip

Bamparapa, så har jag startat en ny blogg igen!
Alltså idag är det fredag och i flera veckor har det varit planerat att Pat, Öye och jag ska åka till tyskland för min kusins konfirmation, och vad händer? Jo det blir vulkanutbrott på Island och hela Europas flygtrafik står stilla. Så vad gör man inte för sin älskade lilla kusin, jo nu sitter vi hela lilla familjen packade i bilen påväg till Tyskland. Men det är intressant, pappa har precis hamnat i "bråk" med någon i en bmw som han kör om för att sedan bli omkörd av och mamma berättar om hur de en gång blev jagade av en annan bil för att min käre far är så aggressiv när han kör! Haha.
Och nu när jag har skaffat en blogg så måste jag ju också börja ta bilder sä här kommer bilderna for the day!


På jobbet fanns det massa jucier kvar och självklart måste jag prova
mig igenom alla smaker


Planet till lunch




Fick en karta i handen så att jag ska kunna följa vår resväg i detalj.
Min mamma blev nämligen en aning panikslagen igår när jag frågade
henne om vi skulle åka genom Frankrike, något jag ångrade snabbt.



Det var alltså mitt första bildregn för dagen, mer kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0