Valborgshelgen

Så tillbaka igen efter en lång valborgshelg! Bak i trucken som Emma hade sagt.
Spenderade hela helgen på landet med Sandra, väldigt roligt så just nu arbetar jag för fullt med att tvinga med alla jag känner ut till Norrtälje i sommar!
Det blev förvånansvärt lite bilder denna helg tyvärr, men det ska det bli bättring på till nästa gång!



Påväg ut till landet stannade vi hos farmor och fikade.


Och när jag kom hem på lördagen hade min pappa startat min bil!
Så nu behöver den bara besiktigas och fixa vindrutan (om det heter så)
så är den fit for fight igen! Sen ska jag ju våga köra också men det kommer..
Och ja det var så varmt så vi kunde köra öppet, och den är finast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0