Last day of work

Igår var det min sista dag på Hilanders och hela förmiddagen spenderades med att visa den nya tjejen hur allting fungerar. På eftermiddagen blev det sommarfika med jordgubbar och glass och de på kontoret var så söta och hade köpt ett jättefint armband från Thomas Sabo till mig i avslutningspresent!
Efter jobbet gick Mamma och jag på stan och fortsatte fira min sista dag med att köpa linne och byxdress på Zara och en ny kamera, så nu behöver jag aldrig mer använda mobilen till det! Sedan träffade vi Pappa och Jonte, som just kommit till Sverige för sommaren och åt middag med dem. På kvällen hann jag även med att träffa Andréa och vi gick och såg Familjen Jones på bio, en film precis i min smak!


På högra armen är armbandet jag fick, ett mörkt flätat läderarmband.




Kommentarer
Postat av: molly

vet du att jag går in på din blogg VARJE DAG, en mycket trogen läsare eller en person med för mycket fritid på jobbet, oavsett uppdatera genast!

2010-06-07 @ 13:43:32
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/
Postat av: sophia

INSTÄMMER MED FÖREGÅENDE TALARE!

2010-06-09 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0