Lördag 15 Maj

Idag har varit den varmaste dagen i Stockholm i år och det kändes verkligen som sommar! Åkte ut med Pappa och Ebba till Djursholm för att slå bollar idag igen.
Det var skitkul och nu har Ebba och jag bestämt att vi ska gå ut en massa i sommar och spela. Nästa gång måste vi bara fixa golfklädseln lite mer på allvar så vi känner oss som riktiga golfare. Ikväll har jag varit med Mamma, Pappa och Kerstin och ätit första middagen för i år på Lisa!





Och Grattis på namnsdagen Sophia!!


Kommentarer
Postat av: Sophia

hahah jag tänlte först, har hon inte nämnt att det är min namnsdag?!

Men sen kom det ju där på slutet, Tack:)

Längtar efter att sitta på ute serveringar med dig!!!!

2010-05-15 @ 23:46:26
Postat av: Alexandra

Haha ja hur skulle jag kunna glömma att namna något sådant! :)

Jag vet det ska vi göra hela sommaren :D Mest i Norrtälje förstås..

2010-05-16 @ 15:05:40
Postat av: Sophia

haha kan du sluta tjata om ditt jävla norrtälje!!:)

2010-05-17 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0