Kvällsysslor 6 Maj 2010

När jag kom från jobbet mötte jag upp Anna som lovat att äta middag med mig eftersom jagl är lämnad ensam hemma denna torsdagkväll.


Hon var som alltid lika glad att se mig.


Vi drack soppa..

Och åt sushi, var och en på sitt sätt..


På vägen hem genom allén såg vi två söta damer och kände på oss att det är inte många år tills vi är så där söta.


När Anna hade länat mig och ursäktat sig med sin "migrän" så sprang jag desperat ner till konsum och köpte fish food för att trösta min ensamhet med.
Sedan tittade jag på Drottning Silvia på fyran och har nu fått en bestämd uppfattnign om att jag verkligen gillar henne. Mera kungligt! Och nu ska jag gå och jäsa lite till.

Kommentarer
Postat av: molly

AHH man kan INTE äta sushi med kniv och gaffel..skämmes Anna!

2010-05-07 @ 11:38:30
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha jag vet jag försökte också berätta det för henne! Men hon kan fan inte annars..

2010-05-07 @ 15:59:22
URL: http://marialexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0