Förlåt Sophia..

för min dåliga uppdatering!
Jag vet det är hemskt men jag har faktiskt ett liv utanför bloggen också..
Iallafall, jag har haft massa att göra på "jobbet" hela tiden så det är därför, men nu är allt lugnt igen! Eftersom det nu har gått och blivit riktig sommarvärme i Stockholm så invigde jag idag min nya kavaj och för första gången i år åkte min ballerinor från Tory burch på! Känner mig som en riktig bloggare idag med likadana skor som Anna Hibbs och likadana armband som henne och Sofi Fahrman, hehe! Im in the game.




Kommentarer
Postat av: Sophia

Eller så är problemet att du inte har något liv utanför bloggen att skriva om..

2010-05-19 @ 17:45:33
Postat av: Alexandra

Nej jag vet du är ju mitt liv och när du inte är i Sverige så är det inte mycket av det livet kvar.. Kom hem!!

2010-05-19 @ 22:45:28
Postat av: Sophia

Sant Sant, om 12 dagar smäller det.. ditt liv kan äntligen ta fart igen:)

2010-05-19 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0