Valborg

God Morgon Valborg!
Dagen till ära ser jag ut så här med mitt nyslingade hår och nyklippta lugg.
Var på Corinne & Friends igår och fixade håret, där de promotar de nya vitamindryckerna som kommit till Sverige och jag fick en lila, revive.
De som lanserat de där dryckerna har verkligen gjort det bra. Allt från texten på baksidan som är en underhållande historia om hur det kan gå till efter en utekväll till den snygga hemsida och deras facebook grupp. Sedan om själva produkten är något att ha eller inte vet jag inte.




Måste bara tillägga att inatt drömde jag att jag var med på bild med ett helt uppslag i Resumé, reklambyrån börjar sätta sina spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0